خانه » فناوری » غوغای هشتگ‌مدیا با خندوانه اینستاگرامی

غوغای هشتگ‌مدیا با خندوانه اینستاگرامی

هشتگ‌مدیا به عنوان بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال‌مارکتینگ فعال در فضای مجازی و اینستاگرام با دعوت از برترین هنرمندان و سرشناس‌ترین چهره‌ها، برنامه‌ای ساخته که بیش از نیم میلیون نفر از کاربران اینستاگرام را به سمت خود می‌کشاند و بیش از دویست هزار کاربر به شکل مستقیم همراه چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های این برنامه هستند.

هشتگ‌مدیا برای ساخت این برنامه همکاری جذابی را  با مطرح ترین چهره‌های سرشناس مانند رامبد جوان، میلاد کی مرام، حسن ریوندی ، علیرضا بیرانوند، مهران غفوریان، محمدرضا هدایتی، نیوشا ضیغمی، منوچهر هادی، حمید لولایی ، بهنام تشکر، شقایق فرهانی ، محمد رضا حساتی و ده ها ستاره ی دیگر که فقط در برنامه های مهم تلویزیون دیده میشوند شروع کرده است.

هشتگ مدیا در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده که جذابیت برنامه‌هایش برای سلبریتی‌ها و مخاطبان چیزی از تلویزیون کم ندارد. اجرای استندآپ کمدی مهران غفوریان در آخرین برنامه و حضور و همراهی علی صبوری نفر اول برنامه استند اپ خندوانه در نهمین برنامه هشتگ مدیا و استقبال چشم‌گیر مخاطبان، این واقعیت را تداعی می‌کند که یک غول رسانه‌ای جدید در حال سر برآوردن است.

برنامه ای که با رعایت چارچوب ها ، و با ایده پردازی دو جوان به نام های سینا فرحی و امیر تشکر که به عنوان تهیه کننده و ایده پرداز توانسته فضای لایو های اینستاگرام را به سمتی ببرد که به لقب خندوانه اینستاگرام را به خود اختصاص دهد.

۲۱۲۱

منبع : خبرآنلاین – خبرگزاری تحلیلی ایران